Friday, July 2, 2010

Klip video ariel and BCL palsu


Umum telah mengetahui polis Indonesia menemui 32 klip video seks yang mengaitkan Ariel Peterpan dengan beberapa selebriti popular Indonesia. Setakat ini hanya klip video yang membabitkan Luna Maya dan Cut Tari yang menjadi tumpuan siasatan.

Bagaimanapun, kira-kira dua minggu lalu nama Bunga Citra Lestari (BCL) mula disebut-sebut sebagai salah seorang selebriti yang turut terlibat. Semua ini gara-gara terdapat penjualan VCD yang didakwa memaparkan aksi seks Ariel dan BCL. VCD yang diberi tajuk ‘Penelusuran Tribun Manado’ itu dijual secara meluas di Manado, Sulawesi Utara pada harga 60,000 rupiah.

Media Jakarta melaporkan BCL enggan mengulas tentang perkara itu. Sebaliknya isteri kepada Ashraf Sinclair ini memilih untuk menumpukan perhatian kepada kandungannnya yang berusia lima bulan. Malah, ibu kepada BCL juga memaklumkan dia tidak pernah membincangkan isu itu dengan BCL kerana percaya ia tidak benar.

Kini, BCL, Ashraf dan seluruh ahli keluarga boleh menarik lafas lega kerana Polis Indonesia telah mengesahkan klip video yang didakwa membabitkan BCL dan Ariel adalah palsu. Pengumuman ini dibuat kelmarin oleh Ketua Badan Siasatan Jenayah Polis Komisioner Jeneral Ito Sumardi.

Menurut Ito, pengumuman itu dibuat setelah pihak polis melakukan siasatan secara terperinci termasuk melihat sendiri kandungan video itu.

1 comment:

MrNamie said...

Kalo sah memang BCL, mau tak perang dingin asraf sinclair dengn BCL..keke