Thursday, July 1, 2010

Ariel ade anak luar nikah rupenye


JAKARTA 1 Julai - Ibu kepada selebriti terkenal, Bunga Citra Lestari, mengakui berasa cemas apabila mendengar berita menyatakan anak perempuannya itu turut dikaitkan dalam kes video seks Nazriel Irham alias Ariel.

Ketika dihubungi melalui telefon, Emmy berkata, dia baru mengetahui perkara itu daripada siaran televisyen pagi ini.

Namun, apabila ditanya mengenai kesahihan video melibatkan Ariel dan Bunga itu, dia enggan mengulas tetapi yakin anaknya tidak akan melakukan perbuatan sedemikian.

"Saya tidak mahu mengulas apa-apa. Tanya saja pada siapa yang pernah menonton (video itu). Tanya kepada akhbar yang menulis tentang dari mana munculnya video itu. Saya yakin anak saya bukan begitu," tegasnya.

Media tempatan melaporkan, video adegan seks yang didakwa dilakonkan Ariel dan Bunga kini laris dijual dalam bentuk VCD di Manado, pada harga yang tinggi.

Sementara itu, bekas isteri Ariel, Sarah Amalia datang ke ibu pejabat polis hari ini sebagai saksi berhubung kes video seks tersebut.

Ia disahkan oleh jurucakap Polis Kebangsaan, Briged Jeneral Zainuri Lubis.

Sarah tiba pada kira-kira pukul 11 pagi ditemani suaminya, Herlambang Wibisono alias Sony yang juga pemain dram kumpulan Shanou dan memasuki bangunan ibu pejabat polis melalui pintu belakang.

Ariel dan Sarah pernah menjadi kekasih dan memiliki anak luar nikah, yang diberi nama Aleia sebelum melangsungkan perkahwinan namun mereka bercerai pada 2007 selepas tuntutan cerai daripada Sarah. - AGENSI


nota kaki : sian anak die..semua org tau skrg..die anak luar nikah..ape punye statement lah ni

1 comment:

ceksumolek's said...

hohh.. terbaru lagi.. aduhai ariel..