Tuesday, June 29, 2010

Lepas apa yang terjadi..mcm2 kuar cite pasal Ariel Peterporn


VANESSA (kanan) bersama adiknya, Pamela.


KUALA LUMPUR - "Gosip ini sangat melucukan." Demikian luah pengacara dan pelakon jelita, Vanessa Chong, 31, berhubung khabar angin bahawa beliau pernah menjalin hubungan cinta dengan vokalis Peterpan, Ariel yang kini dalam siasatan pihak berkuasa Indonesia ekoran skandal video seks melibatkan dirinya dengan dua wanita mirip dua bintang jelita Indonesia, Cut Tari dan Luna Maya.

"Saya akui mengenali Ariel sewaktu adik saya (Vince Chong, juara Akademi Fantasia musim pertama) terlibat dalam Anugerah Planet Muzik 2005 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa dan Dewan Pameran Suntec City, Singapura kira-kira lima tahun lalu.

"Waktu itu, hubungan kami tidak lebih seperti kawan biasa. Justeru, apabila nama saya dikaitkan sebagai bekas teman wanita Ariel, saya terkejut dan ketawa terbahak-bahak," katanya ketika dihubungiKosmo! semalam.

Pada waktu sama, Vanessa yang pernah menyertai program realitiAmazing Race Asia musim kedua bersama adiknya, Pamela, 26, mengakui pernah memiliki nombor telefon bimbit dan keluar bersama artis lelaki penuh kontroversi itu.

"Sebelum ini kami ada berhubung menerusi telefon bimbit masing-masing tetapi saya sudah lama tidak menelefon dia bertanya khabar tambahan pula Ariel sering menukar nombor telefon mudah alihnya.

"Kami juga pernah keluar beberapa kali dalam sebuah kumpulan besar termasuk ditemani keluarga saya. Kalau tidak silap, kali terakhir kami berjumpa sekitar tahun 2007 selepas tidak lagi menguruskan Vince dan menyertai Amazing Race.

"Disebabkan terlalu sibuk dengan bidang pengacaraan dan lakonan, saya sendiri baru tahu tentang kes penyebaran klip video Ariel beberapa hari lalu," ujar Vanessa yang muncul dengan filem Kecoh Betul arahan Ikhzal Ideris dan S. Baldev Singh di pawagam sejak 3 Jun lalu.

1 comment:

hudhud said...

huyoooo minah ni kena jugak haha. haihh mcm2 la ariel ni :P